تبلیغات
ورزش سلامت روح و جسم - طرز صحیح دراز و نشست
ورزش سلامت روح و جسم

مدیر وبلاگ : سارا یکتا

طرز صحیح دراز و نشست

دوشنبه 10 خرداد 1389  ساعت: 01:28 ب.ظ

نوع مطلب :ابراکت ،طرز صحیح دراز و نشست ،

طرز صحیح دراز و نشست

عضلات شكم، می‌توانند ستون مهره ها را در حدود 45-30 درجه خم كنند و وقتی كه ستون مهره ها بیشتر از 30 درجه خم می‌شود عضلات قوی خم كننده ....(ادامه مطلب)

حتما روی عکس کلیک کن

عضلات شكم، می‌توانند ستون مهره ها را در حدود 45-30 درجه خم كنند و وقتی كه ستون مهره ها بیشتر از 30 درجه خم می‌شود عضلات قوی خم كننده ....

در ادامه سلسله مقالات سوالات مهم در خصوص ورزشهای شکمی، در این شماره به یکی دیگر از سوالات شما که شاید همواره ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد و بسیار مطلب مهمی ‌‌به نظر می‌‌رسدمی‌پردازیم:

 در درازنشست تا چه اندازه باید بلند شوم؟

 عضلات شكم، می‌توانند ستون مهره ها را در حدود 45-30 درجه خم كنند و وقتی كه ستون مهره ها بیشتر از 30 درجه خم می‌شود عضلات قوی خم كننده لگن فعال می‌شوند. بنابراین هنگامی‌كه حركت درازنشست را انجام می‌دهید، تا حدی بالا بیایید، كه تیغه ی استخوان كتف از سطح زمین جدا شود. برای انجام صحیح حركت درازنشست، محدوده ی حركتی كوچكی مورد نیاز است، به همین دلیل باید تعداد درازنشستها را افزایش دهید و یا اینكه ورزشهای شكمی ‌دیگری را نیز انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.
 


نوشته شده توسط:سارا یکتا

ویرایش:دوشنبه 10 خرداد 138902:32 ب.ظ

آرشیو موضوعی

چت روم

چت روم

آرشیو

آخرین پستها

نویسندگان

لینکدونی

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

جستجو